یزدفردا: شهردار یزد با بیان این که در سال گذشته به رکورد جدیدی در پخش آسفالت در سطح معابر شهری دست یافتیم، گفت: با وجود حجم بالای خرابی های آسفالت در طول سالیان گذشته، سال قبل با رکورد شکنی در حوزه آسفالت معابر، به حد نصاب حدود یک میلیون متر مربع پخش آسفالت در شهر یزد رسیدیم.

به گزارش یزدفردا: «ابوالقاسم محی الدینی» با اشاره به تعویض آسفالت بلوار بسیج، در این خصوص گفت: بعضی از معابر، خیابان‌ها و تقاطع های پر تردد که مشکل آسفالت داشتند و سال ها مورد اعتراض و درخواست مردم بود، طی دو سال گذشته در دستور کار شهرداری یزد قرار گرفت و انجام شد.

وی با اظهار این که نهضت آسفالت در سال جاری نیز در برنامه شهرداری یزد قرار دارد و با جدیت دنبال می‌شود، گفت: در نظر داریم تا پایان تابستان سال جاری معابر دیگری از شهر یزد آسفالت شود.

شهردار کم‌توجهی در حوزه آسفالت معابر در ادوار گذشته را عاملی برای حجم بالای خرابی آسفالت در محلات و کوچه ها دانست و افزود: با وجود اینکه در دو سال گذشته حجم بالایی آسفالت انجام دادیم ولی به علت کم توجهی سالیان گذشته در این حوزه و فرسودگی آسفالت، متأسفانه سیل سال ۱۴۰۱ و بارندگی های زیاد سال جاری، خرابی آسفالت معابر را تشدید کرد.

وی افزود: معابری که آسفالت آنها قبلاً مرمت، لکه گیری و یا به طور کامل تعویض شده بود، بعد از بارندگی ها با مشکلی مواجه نشده است.

محی‌الدینی با بیان این که شهرداری یزد هر سال بر اساس توان مالی خود، بخشی از مرمت و تعویض آسفالت معابر را انجام می‌دهد، تصریح کرد: این امر امسال نیز در برنامه و دستور کار شهرداری قرار دارد و تلاش می‌کنیم در مقاطع مختلف، آسفالت محلات را انجام دهیم و حتی معابری را هم که امکان آسفالت به طور کامل وجود ندارد، لکه‌گیری کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا